IN I MINA ALLRA MINSTA BESTÅNDSDELAR

han kysser mig. jag blundar. han har nästan samma parfym som dig. hans läppar mot mina och jag undrar vart du är någonstans. tänker du ens på mig? undrar hur dina läppar skulle kännas mot mina. rycker till när hans fingrar drar över min mage och han frågar om jag är kittlig. mumlar något till svar. undrar om du är kittlig. han kysser mig. drar fingrarna genom mitt hår. undrar hur det skulle kännas om du gjorde samma sak. det hugger till i magen och jag kysser tillbaka. tänker på dina ögon. ditt leende. ditt skratt. din bröstkorg som sakta reser sig för att sedan sjunka igen. kramar honom tätt intill. tänker på dig. jag drar fingrarna över hans rygg och tänker att det är din. öppnar ögonen. det är inte du. varför kan det inte bara vara du

BRIGHT LIGHTS

en ryggtalva som vänder sig om, öppnar dörren och inte vänder sig om för att säga hejdå. 
det har aldrig gjort så ont som nu.

GRATTIS

idag fyller världens bästa pappa år, love you.

http://open.spotify.com/album/2P1mjsH61jGlUtdi7EJSks

så. mina män har släppt nytt album och det är lite därför jag ens gick upp imorse. tack som fan

DO OR DIE

har aldrig velat ha någon så här mycket i hela mitt liv

-

gråter tills jag skrattar. jag har ont i magen av två orsaker saker som handlar om samma sak för jag kan inte sluta tänka på dig och det gör mig galen.

STEGET

vad fan ska jag göra

-

jag har sett dina pupiller växa när du är med mig. jag har det.

NÅGONGÅNG MÅSTE DU BLI SJÄLV

vet inte hur många gånger jag gått den raksträckan med magont. träden täcker alltid solen men den lyckas pressa fram några strålar precis så att de snuddar mina fötter. säkert! skriker i mina öron och jag vill bara vara hos dig. vill inte ha ont och vill inte undra. kan jag inte snälla bara få som jag vill den här gången. bara lite. bara en aning.

VA

är inte jag värd lite jävla kärlek någongång eller

-

SÄG BARA VAD JAG SKA GÖRA, HUR JAG SKA BÄRA MIG ÅT

RÖV

är trött på att frysa inifrån och ut.

RSS 2.0