LIKE THE DEATH OF AN ANGEL

nobody's daughter medan jag stirrar upp i taket. tankelös.


I'M SO FRIGHTENED ABOUT ALL OF THIS


VOX POPULI

"This is a song for you; the true believers, the hardcore, the small towns, the off beat, the artists, the creative ones, the dreamers, the believers. This song is called Vox Populi."

OBLIVION


STEVE MCQUEEN

vill ha allt det där som är långt bortom räckhåll.

I LOVE YOU BESTI


200 DAYS

tills studenten. låt det gå snabbt.

ETERNAL LOVE


I MISS THE BLACK


THE AMOUNT OF LOVE


BUT GOT BACK UP AGAIN

jag ser egentligen ingenting mer än ljusstrimmor. förutom röken som lämnar mina läppar är det mörkt. suddigt. det är så kallt att mina kinder blir lätt röda och jag gömmer dem i min halsduk.
det blir lätt sådär när jared skriker i mitt öra.

BLUE, THE COLOR OF OUR PLANET FROM FAR, FAR AWAY


SOMEONE ELSE'S BED

när natten inte vill ta emot mig (länk).

TO FIND OURSELVES LOST HERE WITHIN WE NEED REASONS WHY

även fast hela jag skiftar i svart håller de ihop mig.

A SCENIC WORLD WHERE THE SUNSETS ARE ALL BREATHTAKING


MINA FINA MÄN


CONFESSION

- jag hatar kaffe.
- tycker att håkan hellström, som varit en av mina absoluta favoriter, bara blivit sönderlyssnad och mainstream (det tar emot som fan att skriva).
- samma sak med melissa horn.
- jag älskar musik där man inte hör vad de säger pga att de skriker för mycket.
- hatar människor som är så pass osäkra att de måste vara vänner med alla. måste ge komplimanger och måste kunna hälsa på alla på krogen.
- jag är lite mer avståndstagande. fast jag kan också va helt tvärtom.
- jag hatar ganska mycket överlag egentligen.

I WISH I COULD EAT YOUR CANCER WHEN YOU TURN BLACK

icke existerande luft. kurt cobains välkommen-hem-stämma och utanför är det aldrig ljust längre. mina naglar som borde vara målade i svart är istället bruna och mitt kråkbo till hår är förvånadsvärt tunnt.
ikväll ska jag sörpla vin med min fina vän som fyller år imorrn.

ALDRIG ENSAM

lyssnar på jonathan och drar ett finger längst min fina tatuering. bästa jag gjort.

GJORDE ETT BESÖK HOS TATUERAREN IGÅR


MR NOBODY

fortfarande den bästa filmen jag någonsin sett.

RSS 2.0