HOMECOMING

är precis lika trasig som förut fast med lite rödaktig ton på min annars snövita hy. imorgon satsar jag på en måndagsfylla with no regrets.

NÄR DU DÖR


OCH DET HÄR ÄR VAD SOM ÄTER MIG

känner mig bortkastad, bortglömd. trodde inte att det skulle bli så tomt. lyssnar på influensa och tänker att ingenting egentligen spelar någon roll i slutändan. vi föds ensamma och dör precis lika ensamma. det emellan är bara uppfyllt tomrum.

ACHE

känner mig bara. jag vet inte

WOODS



VÄSTERVIK @INSTAGRAM


VÄSTERVIK


SPN & ORO

vill titta på supernatural och inte alls ha en klump i magen. längtar tills oktober

NOLL FOKUS

redbull vodka och vi skrattar helhjärtat, båda två. ett stycke mysig trädgårdsförfest med bra människor och ett annat stycke misslyckad krogenrunda. idag är jag jävligt kluven och vill nog mest bara ligga i min säng och inte tänka överhuvudtaget.

FÖR ETT ÅR SEN

vid den här tidpunkten för exakt ett år sen vaknade jag upp med hjärteskav och total lycka på en och samma gång. det resulterade i någon slags koma och jag kändes tusen mil från verkligheten.

RSS 2.0