EVEN THE HAPPIEST FAMILIES BLEED


POLLY WANTS A CRACKER


EVERY DAY IS EXACTLY THE SAME


SAKER NI INTE VISSTE

- jag älskar sweet child of mine med guns n' roses, den spelades nämnligen i bakgrunden när jag tatuerade mig för första gången. min lilla triad bakom örat.
- jag har en grej för män med skägg. ja, män överhuvudtaget.
- jag är ganska brutal. okänslig (egentligen inte), svär, spottar och hatar barn.
- twitter använder jag flitigt, klicka HÄR för att komma till den.
- jag älskar att läsa, seriöst. jag är en riktig nörd.
- dockor, clowner, apor, bomull, klaustrofobi och tornados är mina största rädslor. och myror.
- älskar kalle anka, har stora kartonger fyllda av tidningar.
- jag är allergiker, damm, kvalster och gräs kan ta sig i stjärten.

NATIONALTEATERN I MINA GRÖNA LAKARN

vad hände med oss? vi som skrek hela natten till take on me. vi som skvätte rödvin på tapeten och bara skrattade bort det. vi som åkte ut på landet fast ingen visste. vi satt på berg med vattenpipa och längtade någon annanstans. varför vill man alltid bort? vi som satt på tegeluppfarten, grät som på film och dansade bort allt efteråt. vi som överdramatiserade allt. vi som skrattade högst av alla och gick rakryggade, så länge vi hade varandra.
vad hände med oss som var vid liv.

FORTFARANDE, DIMMA

ni vet när årstider skiftar bildas alltid en speciell doft. den doften, dimma, hamnens alla gatuljus och en bästa vän brevid sig.
det.

THE HIGH END OF THE LOW

Bättre album får man fan leta efter.

LOVE MY NEW T-SHIRT


SOM EN SUPERNOVA

OM JAG SKA DÖ SKA DET VA PÅ MITT SÄTT,
RÄTT FÖRBERETT OCH PRECIS SOM JAG VILL.
TILL DEN MUSIK JAG VALT OCH MED RÄTT ACCESOARER,
SISTA HJÄRTSLAGET I TAKT TILL ETT TUNGT FETT BEAT.
SÅ ATT NÄR JAG LÄMNAR IN MIN SISTA NÄRVARORAPPORT,
ÄR SEKUNDEN KORT TILLS JAG LÄMNAR ER BLOTT.
EN MILLISEKUND MEN DET BLIR JÄVLIGT SNYGGT,
FÄRGSPRAKANDE FYRVERKERIER, FEST OCH GLÖD.
SÅ SKA JAG DÖ.

BEAUTI


TRAFIKLJUS ÄR DET ENDA SOM BRYTER MÖRKRET

trär på mina fingerlösa vantar, drar halsduken hårdare kring min hals. frost och dimma, jag ser knappt damen med hunden 5 meter bort. nedbitna naglar, håliga skor och hörlurarna hårt intryckta. lövet som alltid gulnar före alla andra på andra sidan vägen är för länge sedan fallen.
nu är det höst på riktigt.

THE AMOUNT OF PERFECTION


FOR WHAT IT'S WORTH, DEFEND YOUR KIND FROM SHAME


I BELONG


HOW TO PUT ON A HAT WHILE DRUMMING


SKINNY LITTLE BITCH

vill krypa ur skinnet när thåström skriver "nya saker på gång" orkar inte vänta. kom med ett nytt svart på vitt album nu på en gång.
jag bara väntar på att du ska beskriva allt detta jag har inom mig med din raspiga whiskeystämma.

AND FUCK MAKING HITS, I'M TAKING CREDIT FOR THE DEATH TOLL


CHANGE

ja jag har bytt blogg ännu än gång. jag förstår om ni hatar mig osvosv.
hoppas jag stannar här nu.

FÖLJ MIG GÄRNA VIA BLOGLOVIN

bloglovin

A BRAND NEW START


THINGS I LOVE

- tattoos.
- music.
- eye contact with mysterious strangers on the bus.
- supernatural, and this blog will probably be full of "I have so many feelings" gifs.
- wine with friends.
- scary movies, even though I hate myself afterwards.
- tea.
- beautiful quotes.
- christmas.
- the drummer in 30 seconds to mars, shannon leto. if I could, I would wallpapering my walls with pictures of him.

RSS 2.0