YOUR HAND IN MINE

han kysser mig. jag blundar. han har nästan samma parfym som dig. hans läppar mot mina och jag undrar vart du är någonstans. tänker du ens på mig? undrar hur dina läppar skulle kännas mot mina. rycker till när hans fingrar drar över min mage och han frågar om jag är kittlig. mumlar något till svar. undrar om du är kittlig. han kysser mig. drar fingrarna genom mitt hår och jag undrar hur det skulle kännas om du gjorde samma sak. det hugger till i magen och jag kysser tillbaka. tänker på dina ögon. ditt leende. ditt skratt. din bröstkorg som sakta reser sig för att sedan sjunka igen. kramar honom tätt intill. tänker på dig. jag drar fingrarna över hans rygg och tänker att det är din. öppnar ögonen. det är inte du. varför kan det inte bara vara du

SÅ SATANS FINT

http://www.youtube.com/watch?v=IpbDHxCV29A

TELL ME WHICH SIDE I'M ON

att plötsligt inse att jag tappat mig själv. att se mig själv i spegeln och vilja spotta på den som tittar tillbaka. att vara helt jävla borttappad och vilsen och inte ens inse det själv. allt som förut gjort mig lycklig är förträngt. förlagt.
att knappt ens hitta orden när jag ska förklara vem jag är. vad jag vill. vad som gör mig lycklig.

det är som att börja om på ruta ett igen. en ny identitet fast ändå försöka hitta tillbaka till det förflutna. jag hoppas, och tror att ni kommer få se mer av mig nu. den riktiga jag. inte hon som förträngt allt det bra, hon som förstört att jag en gång byggt upp och haft förhoppningar om.

true dat

There is a way to be yourself, I assure you this There's a way to catch your dreams without falling asleep

RSS 2.0