WE WILL WALK

känns miljontals mil långt bort från vissa medan andra är tätt inpå skinnet. 
 

ROCK CLASSICS


SHIVERS

det går fortfarande kårar längst hela ryggraden när "någongång måste du bli själv" shufflas fram. jag väntar.
följ mig på instagram, @fohelvedee heter jag där

FUTURE TATTOO

fast mellan skulderbladen.

ETT ÅR SEN

"den 30 juni 2011 var min dag."
om sex dagar är det exakt 1 år sen jag med andan i halsen sprang allt vad jag hade förbi bajamajor och tomma ölburkar. tårarna rann ned för kinderna men det var av helt andra anledningar än vad de brukar vara. 
 
det är ju helt sjukt egentligen. hur man kan känna så mycket. hur mycket en människa kan tåla. hur mycket glädje, kärlek och liv man kan känna på en och samma gång. jag vill bara tillbaka, tillbaka till L490. tillbaka till tomos striphår och tillbaka till lätta euforitårar.

I DON'T CARE, I LOVE IT

allt flyter på. kommer på mig själv att le i smyg. har världens finaste bästa vänner och jobbar nästan varje dag. skrattar av trötthet och dansar i smyg på lagret.

I WASN'T BORN WITH ENOUGH MIDDLE FINGERS


SOMETIMES HATE IS NOT ENOUGH TO TURN THIS ALL TO ASHES


för när jag va liten och svart var han den enda som hade själ nog att förstå. den bästa envägskommunikationen jag haft i hela mitt liv var när jag satt där på mitt sovrumsgolv. tröck hörlurarna så hårt in i örongångarna som jag bara kunde. andades eat me, drink me och räknade dagarna tills jag faktiskt skulle få andas in mer än bara en knakig cd skiva.
den 15 december 2007 fick jag uppleva musikens ganska magiska värld för allra första gången. jag såg en av de stora män som format mig till den jag är. idag spelar han i sverige igen och jag är inte där. mitt hjärta.

KLUMP I MAGEN

mina rökhomies, vad ska det bli av oss?

CHANGE

är ovanligt kärleksfull. ovanligt tillfredsställd.

VEMOD

igår tog jag studenten.
idag har jag fortfarande inte klivit ur sängen av många olika anledningar.

IGÅR

va grym. togadresser och bladkransar. vin, öl och allt däremellan. regn och plastpåsar.

RSS 2.0