https://www.youtube.com/watch?v=_Lw8RNWx7Cg

 

M

"Nu är jag full o odräglig men ååååå vill att du ska va hemma nu. Har haft världens mysigaste kväll, vi va uppe på kråkberget o trots att de blåste satan så fanns stjärnorna där o jag gick iväg själv en stund o andades.
O jag känner mig tom nu. Så jävla jävla tom efter allt som hänt.
Lyssna på say something o fulgråter själv. Detta är så inte okej. Kan du bara komma hem"

SMT







ETT LIVSLÅNGT ÖGONBLICK


Skrapar ihop de sista beståndsdelarna av mitt stackars hjärta och försöker desperat att lappa ihop de igen. Strör socker på såren och på något diffust sätt känns det som att jag börjar komma tillbaka. Det känns som att de kanske blir bra tillslut. Jag hoppas de

DU MÅSTE KUNNA GÅ VIDARE. DET BARA ÄR SÅ

Hjärteskav

Utkast: Jan. 13, 2015

"Men du. Tänk på de. Tänk på att aldrig mer försöka vinna tillbaka någon som valt att förlora dig."
.
Jag har levt i en förskönad tragedi allt för länge nu. Flytt från verkligheten på de mest destruktiva och onödiga sätt. Men vafan I'm only human eller hur?

Vadfan gör man när en av ens bästa är på andra sidan jordklotet och en annan är kvar bland hjärtekross och snöstormar. Bland minnen som äter upp mig och blackouts. Bland lediga dagar i min internetlösa lägenhet där jag mestadels bara sover. Jag sover bort dagarna för att inte känna något. All vaken tid går åt att analysera sönder i varenda minsta beståndsdel.

Vill plugga nu. Fly bort härifrån fast inte på ett förskönat överdrivet sätt utan på ett bra sätt. Ett sätt där jag faktiskt mår bra av det.
Rättelse: jag vill inte fly längre. Jag vill gå vidare och lämna allt skit bakom mig.

THE LIGHTS GO ON, THE LIGHTS GO OFF

För jag såg explosionen i dina ögon. Jag kände den mot mina läppar, mot min hud.

RSS 2.0