SILENCE

tänker, önsketänker så förbannad mycket. vet egentligen inte alls vad jag håller på med och flyter mest bara med i ingenting.

NÅGONGÅNG MÅSTE DU BLI SJÄLV

Du är inte så fin men det är nåt med dig. Som att komma hem, första gången ja, du sa hej. Det är så logiskt alla fattar utom du. Du har inte en aning, att jag tänker på dig precis just nu ;

STETOSKOP

världens mest långsamma kollaps

KÖRD

gör alltid fel saker

BARA SÅ LÄNGE VÅRA HJÄRTAN KLARAR AV ATT SLÅ

magpirr som inte borde va där egentligen LÅT MIG BARA FÅ RÄTT DEN HÄR GÅNGEN

DYSTERT JÄVLA LIV MAN LEVER

regn ute regn inne regn i sinnet

UNKILLABLE MONSTER

skulle kunna skriva en hel bok om tomma bröstkorgar och en förgäves skenande hjärtmuskel. om hur det är att snegla på honom och le även fast en del av mig helst av allt bara vill springa därifrån medan den andra vill springa rakt in i hans famn och stanna där föralltid. hur klyshigt och smörigt det än låter.
önskar bara att få springa åt något av hållen. istället för att bara sitta där på en pinnstol och le.

DAMN

 

WALKING HOME

undrar lite vad fan livet vill mig, tar en cigg och slår bort tårarna.

RSS 2.0