KÖTTET ÄR SVAGT

ALLT TILLBAKS
ALLT TILLBAKS
NU KOMMER ALLT TILLBAKS
ALLT TILLBAKS
NU KOMMER ALLT TILLBAKS

BÄNGEN TRÅLAR

vet inte ens vad jag gör. lyssnar på barn av vår tid. har humörsvängningar. gör saker som jag inte borde. går omvägar hem och andas höst. har magpirr utan anledning.

BARN AV VÅR TID

är inte funktionell behöver dricka rödvin och sparkas i din soffa.

GOODBYE

jo men juste. i förrgår åkte en av mina bästa till andra sidan jorden för att stanna där i sex månader. jag trodde inte att något kunde göra så ont. jag trodde inte att jag rymde så många tårar.
vi ses om ett halvår bästa polackfitta. jag saknar dig redan

HJÄRTESKAV

oändliga jävla ensamhet

-

okej får panik vadfan gör man när 70% av ens bästa vänner flyttar!?!??!

-


VEMOD

och så var det igång igen. samma sak varje helg. förtär för att känna något överhuvudtaget. dansar med mina absolut bästa, skrattar och förstör våra kroppar. lyssnar på mumfords nya dagen efter och har sprängont i hjärtat. om 8 dagar lämnar min bästa mig för afrika i 6 månader. vi är ju inga känslomänniskor och så men det svider riktigt jävla reält.
.
endorfinfylld för en sekund och det är nog lite det jag kommer leva på resten av veckan/månaden/hösten.

LUX

behöver något mer än detta. varje liten cell i min kropp skriker efter förändring

RSS 2.0