I SEE YOUR FACE IN EVERYTHING

brist på endorfiner

THE WORLD IS JUST ILLUSION TRYING TO CHANGE YOU

I know its hard to tell
How mixed up you feel
Hoping what you need
Is behind every door
Each time you get hurt
I don't want you to change
Cuz everyone has hopes
You're human after all


IBLAND ÄR DET SVÅRT ATT HITTA SIG SJÄLV UTAN ATT TAPPA BORT NÅGON PÅ VÄGEN


TRY TO KILL IT ALL AWAY

låt mig få se dessa live och jag är nöjd.

GIFYO

HÄR kommer jag bli aktiv (snart), kom och följ osvosv.

ILLUMINATED


I SOMMAR

studenten. spanien. danmark. haremsbyxor. balkonghäng. norrköping. stockholm. grillkvällar. vin. se F knata omkring på en grön gräsmatta för första gången. sol. kärringcykel. festival om jag inte är fattig student fortfarande. alltalltalltallt.

HEARTBEATS

jag tror jag behövde det här året. jag behövde tonnårstankar. ångestkvällar. känslostormar. skoltrötthet. verklighetsutflyckter. musik. fylla. tatueringar. muntliga framföranden. hjärtesorg. ensamhet. skratt. ändlösa nätter med te och cigg. tumblr. twitter. kändis crushar. kriser. att falla isär för att sen resa sig upp. att hata. att älska. att inte känna någonting samtidigt som jag känner allt på en gång. krogen. familjen. en systerdotter. roliga kattgifs.
jag tror jag behövde känna allt det där onda och obehagliga. jag har gjort allt det där nu. nu kan jag gå vidare. 2011 var ett av de värsta men också ett av de bästa åren i mitt liv. 2012 ska vara allt det där och lite till.
jag ska vara allt det där och lite till.

BÄTTRE SENT ÄN ALDRIG

APRIL
- saknade.
- feberdrack.
- hatade hela mänskligheten.
- mailade kärleksförklaringar till shannon (fangurl).
- blev tydligen pollenallergiker.
- MANSON
- mina vänner började äntligen fylla arton.
- fick böter på pga av bok som inte var inlämnad -> rage.
- hade visst puffkrig med någon snygg snubbe.
MAJ
- var instabil i flera dagar pga en dröm.
- bestämde att running to the edge of the world, a modern myth, L490 och alibi ska spelas på min begravning.
- fulgrät ute i en trädgård någonstans. krossad vänskap.
- dansade fr första gången med latinosnubben på tellus (mmmhm).
- skrattat tills jag gråtit.
- vart alldeles för förtjust i en lärare.
- fick IG på matteproven.
- "are you happy?" "no, but that's ok".
- NIRVANA
JUNI
- såg thirty seconds to mars för första gången och det tog mig flera dagar innan jag förstod. bröt ihop under journey och fulgrät bland alla festivalbesökare. mitt hjärta gick itu och sen blev det helare än någonsin. jag antar att det var det som total eufori menas med.
- peace and love.
- blev dödssjuk efter min festivalvistelse, ögon-, hals-, öron- och bihåleinflammation.
- one word; supernatural.
- färgade håret mörkt.
- grät en hel natt pga skuldkänslor för en annan människa.
- min bästa vän tog studenten och jag har aldrig varit så stolt.
- gick sönder.
- NINE INCH NAILS
- tog mitt andra hål i örat.
- planderade framtid.
- cigg.
- levde mest för dessa.
JULI
- echelon.
- hade inte återhämtat mig från konserten.
- träffade inte A på två månader.
- var ensammast i världen.
- hatade alla.
- fylla.
- kom på vad som skulle bli min tredje tatuering.
- mars unplugged = döden.
- shannon leto.
- gick på penecillin.
- rökte vattenpipa.
AUGUSTI
- heartbroken.
- twitter.
- MATISYAHU
- fyllesvin.
- räknade dagarna tills supernatural började igen.
- åkte moppe och badade, kände mig som femton igen.
- saknade min sthlms vän.
SEPTEMBER
- the high end of the low.
- stughäng med M och A.
- tatuerade mig för andra gången med min bästa.
- white stripes.
- va utklädd till courtney love på en studentfest.
- fikade ändlöst mycket.
- stockholm.
- ögonkontakt.
- marsmarsmarsmars
OKTOBER
- hösten kom.
- insåg att jag hade det himla bra.
- gjorde bort mig.
- yesthisisacult började följa mig på twitter (fangirlmoment).
- och all time low, say what?
- beställde en tatueringstid.
- älskade min pappa mer än vanligt.
- hatade människor som slickar stjärt.
- aj.
- torkade mig i fittan med ett äpple HAAAA
- kära bror
- kära syster
- kära systerdotter
- sjukt roliga utekvällar.
- saknade förr.
- köpte en fin teddybearströja.
- sov över hos M en halv vecka och pratade om alltalltallt.
- THÅSTRÖM
NOVEMBER
- tatuerade in "we own the night" på mitt revben.
- HOLE
- var stolt över mina marsmän när de vann 2 av 3 kategorier på EMA.
- ägde en nokia 3310.
- shannon leto.
- känslostopp.
- mars.
- dansade till jesus of surburbia på mitt rum.
- S.
- hatade gulliga par.
- ensam.
- förvirrad.
- tummat på att aldrig lämna A.
- skolan sög kuk.
- önskade den 11/11/11 11:11 att få se mars igen. det fick jag.
- tittade på sagan om ringen med S för hundrade gången.
- någon satte upp en plastgran utanför mitt hus?
- fylla.
DECEMBER
- vilsen.
- hjärtesorg pga min marsmän.
- var magsjuk för första gången på typ 10 år.
- allmänt dålig månad.
- "skärp dig nu".
- hade världens finaste julafton.
- hade världens finaste familj.
- firade nyår på ett jävla bra och luddigt sätt och plötsligt blev jag nitton.

PLAY DEAD

http://www.youtube.com/watch?v=mNoo_rNZQ84&feature=youtu.be

POSTING THIS AGAIN


ALL THE DRUGS IN THIS WORLD WON'T SAVE HER FROM HERSELF

http://www.youtube.com/watch?v=UmTAm-d_dtE&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=Z05Yvk47t0g
älskar dig.

STAARFUCKER.TUMBLR.COM


JANUARY SOUNDS

spellista som är under uppbyggnad

BEVÄPNA DIG MED VINGAR

hello darkness my old friend, jag börjar kunna andas på egen hand och det känns fruktansvärt jävla bra.

A NEW BRAND START

search and destroy och jag har aldrig kännt så mycket någongång tror jag.

FOR THE SPECIAL PEOPLE

This next song is for the true believers. This next song is for the crazy ones. This next song is for the artists. This next song is for the musicians. This song is for the people who always felt a little different and didn’t belong to the other ones, do you understand? This song is for the family. It’s for the people who want to do something different with their lives, the people that want something special, the people that want something more. Get your hands in the air, raise your fists and say: NO NO NO NO!

ETT LUGN

att gå in trasig i en annan trasig famn.

RSS 2.0