EN DEL AV EN KÄRLEKSHISTORIA

Vet inte ens vem det är. Det behövs inte sättas namn på. Vet bara att jag saknar nattliga samtal när klockan var över tolv och han ville höra när nyckeln vreds om. När betongväggar kändes som fjäderlätta andetag och mina andetag var dina. Du var jag och min lukt var din. Det var alltid hjärtslag till tusen då han inte visste om de. Han hade inte ens en aning. 
Vill bara femton år igen och ha armarna utåt medans Håkan skriker någon klyscha. Vill fortfarande tro på något bättre. Vara så fullkomligt förlorad i lycka och vänskap att hjärtat knappt orkar mer. 
Nu är jag bara full på alkohol och sot. Medans de är sedan länge glömda och redan hittat sitt hjärtas dam.

love letters
Postat av: Anonym

vad tråkigt att läsa och förstå att det senaste verkar fallit isär. vad hände? största kramen

2015-07-23 @ 09:59:46
URL: http://gockas.blogg.se

Alibi:

Secrets:

Home:


Trackback
RSS 2.0